NOTA INFORMATIVA

Benvolgudes famílies i alumnes,

El Departament de Salut ha decretat el tancament dels centres educatius a durant 14 dies, per tant, des del dia 13 de març NO POT VENIR CAP ALUMNE al centre fins a proper avís.

Cal, però que:

1. Estigueu molt atents de la pàgina web insvplantada.cat.
  2. Els vostres fills i filles haurien d’entrar als seus cursos de Moodle, i estar al cas dels seus correus electrònics @insvplantada.cat. Es recomana que hi accedeixin almenys un cop al dia, per veure les novetats que s’esdevinguin.
  3. Per qualsevol qüestió el tutor del vostre fill/a us atendrà al correu electrònic de tutoria, per qüestions genèriques ens podeu escriure al correu del centre a8021600@xtec.cat
  4. Us demanem que entengueu la situació excepcional i extremeu les mesures de prevenció determinades des del Departament de Salut.

Moltes gràcies per la vostra comprensió,

La direcció