L’Institut Vicenç Plantada col·labora en una nova edició del cros de Can Vila

Com ve sent una tradició ja cada any, el dia 7 de novembre els alumnes del segon curs del cicle d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives (AAFE) i els de Conducció d’Activitats Físiques i Esportives en el Medi Natural (CAFEMN) col·laborarem en aquesta gran activitat. Consisteix en una jornada d’esport i natura en la que s’organitza un recorregut pel terme de Gallecs amb tres distàncies diferents, segons les possibilitats personals. D’aquesta eren partícips, com és evident, els alumnes del centre i a més arribaren alumnes d’educació primària de Parets que participaren junt a tots, així doncs es brindava una oportunitat enriquidora per a tothom.

Tant bé va anar, que entre tots muntarem una gran festa de l’esport amb música, dorsals, curses, balls, amics i Gallecs, i en gran mesura tot fou gràcies a la col·laboració dels nostres alumnes que assistiren tant a nivell personal com en l’organització i delimitació del recorregut o , com és en el cas del grup de CAFEMN, participant de la mateixa cursa. Després de la cursa, amb l’endorfina pels núvols i amb la sensació de fer un gran bé social es va crear un gran ambient d’amistat sense limitacions ni diferencies.

Amb tot açò, per als nostres alumnes aquesta ha resultat una experiència única i molt gratificant en el seu camí cap a una formació integral i el més completa possible, perquè no hi ha millor lliçó que el contacte amb la pròpia realitat.

Abel Beltran