Informacions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,

A punt de marxar de vacances volem fer-vos arribar una cordial salutació i donar-vos algunes informacions que són del vostre interès.

Les classes s’iniciaran el proper dia 6 de SETEMBRE DE 2023 per l’alumnat de l’ESO:

• Els alumnes de 1r d’ESO començaran a les 9:00h i sortiran a les 13:30h.
  • Els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO començaran a les 11:30 h fins a les 14:30h.

Per l’alumnat de postobligatòria, Batxillerat, Cicle formatiu de grau mitjà (GMN) i Cicle formatiu de grau superior (EASE), les classes s’iniciaran el proper dia 12 de SETEMBRE de 2023

Per a les famílies de 1r d’ESO, recordar que el nostre centre té un horari compactat. Els alumnes, durant tot el curs,  comencen les classes a les 8h del matí i acaben a les 14:30h.

Per tal que puguin familiaritzar-se amb el tutor/a dels seus fills/es i conèixer millor els objectius del curs, hem preparat una sèrie de reunions que es distribueixen de la següent forma:

• Reunió de pares i mares amb el tutor del grup:
    • 1r d’ ESO: dimarts, 12 de setembre a les 17:00h.
    • 2n, 3r i 4t d’ ESO: dimarts, 26 de setembre a les 17:00h.
    • 1r de GMN: dimecres, 6 de setembre a les 17:00h.
    • 2n de GMN: dimarts, 26 de setembre a les 17:00h.
    • 1r i 2n de Batxillerat: dimarts, 3 d’octubre a les 17:00h.

A partir del 4 de setembre, el tutor/a del vostre fill/a es posarà en contacte amb vosaltres per tal de presentar-se i informar-vos del seu grup-classe. L’horari definitiu del grup-classe esdevindrà definitiu durant el mes de setembre.

Qualsevol incidència amb iEduca preguem ens ho comuniqueu a partir del 4 de setembre. Els hi recordem que per a peticions de canvi d’optatives s’ha d’esperar a iniciar el curs. El tutor/a del vostre fill/a els hi explicarà el procediment a seguir.

Bon estiu,

Equip directiu de  l’Institut Vicenç Plantada