INFORMACIÓ RELATIVA A LA CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS DELS DIES 16, 17 I 18 D’OCTUBRE

INFORMACIÓ RELATIVA A LA CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS DELS DIES 16, 17 i 18 D’OCTUBRE DE 2019:

Després de sol·licitar-la dins del termini establert, s’ha autoritzat a fer vaga als alumnes de:

• 2n Batxillerat C, els dies 16, 17 i 18
  • 1r Batxillerat A, B i C, 2n Batxillerat B, CAFEMN i 2n d’EASE, els dies 17 i 18

Després de la consulta preceptiva al Consell Escolar no s’autoritza des del centre fer vaga als grups de 3r i 4t d’ESO.

Recordem que els dies 16 i 17 les classes restaran obertes per als alumnes que vulguin venir ja que és una vaga d’estudiants i no de professors. Sobre el dia 18 els mantindrem informats ja que a banda de la vaga d’estudiants hi ha convocada una vaga general.

Més informació sobre el protocol de vagues del centre aquí