Homenatge a “Fer”

Aquest mes de setembre ens ha deixat el dibuixant Josep Antoni Fernández (“Fer“) als 71 anys després d’una llarga malaltia. En “Fer” forma part de la història del Plantada, i amb aquest escrit volem recordar-lo. Cap els anys 80 en va ser professor d’Història. Alguns pares i mares dels nostres alumnes, i alguns professors/res havien estat alumnes seus, i altres, companys/es de Claustre.

El recordarem també de forma molt especial perquè quan des de l’Institut se li havia demanat alguna col·laboració, ell sempre estava allà. Una mostra en són els tres dibuixos que volem compartir amb vosaltres:

-El primer, com a portada a la revista de l’Institut quan vàrem celebrar els 25 anys.
-El segon, una petita litografia que conservem sobre aquesta celebració.

-I el tercer, dedicat a tot l’IES Vicenç Plantada, i de forma molt especial, a la professora María Rodríguez.

Nascut en un poblet de Lleó, sempre va estar molt lligat a Mollet del Vallès, i amb una molt dilatada carrera, el 2018 va rebre la Creu de Sant Jordi.

Descansi en Pau, Fer!

Institut Vicenç Plantada