Ens visiten en Salvi i en Santi, dos pagesos de l’entorn rural de Gallecs

El passat dimarts 28 de març, els senyors Salvi Safont i Santi Olivé, dues persones vinculades a l’entorn de Gallecs, van venir a la classe de Geografia de 2n de Batxillerat, per fer una xerrada sobre l’agricultura ecològica. Vam poder aprendre conceptes interessants sobre temes com la recuperació de llavors de blat antic a Gallecs, aspectes que cal tenir en compte per sembrar i poder obtenir una millor collita, els tipus de conreus, el problema dels purins, la biodiversitat, els productes de proximitat… Va ser molt interessant escoltar aquestes dues persones amb la seva gran experiència, en el món de la pagesia ecològica. Moltes gràcies, Salvi i Santi, per acostar els vostres coneixements als nostres alumnes!