Ens retrobem al setembre

Benvolgudes famílies,

A punt de marxar de vacances volem fer-vos arribar una cordial salutació i donar-vos algunes informacions que són del vostre interès.

Les classes s’iniciaran el proper dia 7 de SETEMBRE DE 2022

• Els alumnes de 1r d’ESO començaran a les 9:00h i sortiran a les 14:30h.
  • Els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO començaran a les 8 h fins les 14:30h.
  • Els alumnes de Batxillerat, Cicle formatiu de grau mitjà (GMN) i Cicle formatiu de grau superior (EASE) començaran a les 8 h fins a les 14:30h.

Per a les famílies de 1r d’ESO, recordar que el nostre centre té un horari compactat. Els alumnes, durant tot el curs,  comencen les classes a les 8h del matí i acaben a les 14:30h.

Per tal que puguin familiaritzar-se amb el tutor/a dels seus fills/es i conèixer millor els objectius del curs, hem preparat una sèrie de reunions que es distribueixen de la següent forma:

• Reunió de pares i mares amb el tutor del grup:
    • 1r d’ ESO: dilluns, 19 de setembre a les 17:00h.
    • 2n, 3r i 4t d’ ESO: dimarts, 27 de setembre a les 17:00h.
    • Cicles de grau mig (GMN): dimarts, 6 de setembre a les 17:00h.
    • 1r i 2n de Batxillerat: dimarts 4 d’octubre a les 17:00h.

Els dies 1 i 2  de setembre els alumnes que  hagin de recuperar alguna matèria de 1r de Batxillerat hauran fer els exàmens de recuperació. Poden consultar l’horari dels exàmens en el calendari de la pàgina web: www.insvplantada.cat

A partir del 5 de setembre, el tutor/a del vostre fill/a es posarà en contacte amb vosaltres per tal de presentar-se i informar-vos del seu grup-classe.

Bon estiu,

Equip directiu de  l’Institut Vicenç Plantada