ELS ALUMNES DE CAFEMN COMENCEN PRÀCTIQUES COM A GUIES DE BTT

Durant el 2n trimestre, els alumnes del Cicle Formatiu de Conducció d’Activitats Físic Esportives en el Medi Natural, inicien les pràctiques de guiatge al crèdit de Conducció de grups en bicicleta. En grups, programen, planifiquen i executen rutes elaborades per ells. L’objectiu és posar-los en situacions bastants similars a les que es poden trobar quan treballin, ja que qualsevol incident que pugui sorgir ha de ser solucionat per ells.

Ja s’han realitzat un total de 3 pràctiques. A més del guiatge, els alumnes treballen amb tecnologia aplicada a les rutes que planifiquen, fent servir diferents programes de mesurament de distàncies, temps i desnivells i d’edició de vídeos.

En el vídeo que podeu veure es mostra la ruta feta el passat divendres 22 de febrer de 2018, ruta cultural en la que es van visitar diferents edificis històrics com per exemple el Castell de Sentmenat i el Castell de Guanta,  segle XI i XII respectivament.

Javi Molina