Els alumnes de 2n de Batxillerat comencen el Simulacre de les PAU

Durant els dies 20, 21 i 22 de febrer els alumnes de 2n de  batxillerat fan el simulacre de les PAU al nostre centre.
Amb aquesta activitat els alumnes poden viure, salvant les distàncies, les condicions  que es trobaran els propers 12, 13 i 14 de juny, quan facin  les PAU a la Universitat.
Tots els alumnes fan 3 exàmens diaris, de hora i mitja de durada , separats per intervals de descans de mitja hora. L’estructura dels exàmens és la mateixa que la de les PAU i el temari que entra és tot el donat fins al dia 20 de febrer.
Per tal que el simulacre sigui el més real possible es segueixen les mateixes normes generals per fer la prova de les PAU, porten el DNI, NIE o passaport i només poden portar el material complementari autoritzat per fer les PAU.
Nois i noies de 2n de batxillerat ja esteu a la recta final , només falta una última empenta i l’haureu aconseguit. Podeu estar segurs que tot esforç tindrà la seva recompensa.
Molta sort a tots i totes!

Carme Parra