Eleccions al Consell Escolar

Els dies 23 i 24 de novembre es van celebrar al centre les eleccions al Consell Escolar. El dia 23 van votar els sectors del professorat, personal PAS i mares i pares d’alumnes i el dia 24 el sector de l’alumnat.

Destaquem l’alta participació de tots els sectors a excepció del sector de mares i pares, que va tenir una participació molt baixa, cal dir que les condicions climatològiques no van ajudar gaire.

Els representants electes en els diferents sectors són:

• Sector de l’alumnat:

• Ter Aranda Mora (2n ESO A)

• Lucía Garfia Feria (2n ESO A)

• Sector de mares i pares d’alumnes:

• Jordi Puyuelo Capellas

• Noemí Fandos Algamasilla

• Maria Salvadora Rivera Morales

• Sector PAS:

• Ana Torra Roca

• Sector Professorat:

• Guadalupe Mendoza Jarillo

• Abel Hernández Ruis

• Flor Granado Cobos

• Miriam Monterrubio Marín

Felicitem a totes i tots els nous representants, i agraïm tant a tots ells com a la resta de candidats el seu compromís amb el centre.

Properament es realitzarà la sessió de constitució del nou Consell Escolar.