Eleccions al Consell Escolar 2021

Avui 2 de novembre de 2021 es convoquen les eleccions per a la renovació de la meitat dels representants dels diferents sectors del Consell escolars dels centres d’ensenyament de secundària de Catalunya.

Fem pública la convocatòria al nostre centre: Convocatòria

Com podeu veure a la convocatòria, es convoquen:

• 3 places per a la renovació del sector de mares i pares d’alumnes.
  • 2 places per a la renovació del sector d’alumnes
  • 4 places per a la renovació del sector de professorat

A més es renova la plaça del representant del PAS.

En aquest enllaç podreu trobar el calendari detallat del procés electoral a l’Institut: Calendari

Si esteu interessats en el funcionament i funcions del Consell Escolar a continuació trobareu l’enllaç institucional per explicar que és i per a que serveix el Consell Escolar:

Us convidem a presentar la vostra candidatura, educar és cosa de tots. Per presentar-vos com a candidats envieu al correu de secretaria del centre (secretaria@insvplantada.cat) amb el formulari emplenat entre els dies 2 i 15 de novembre. Adjunteu, a més, una foto (tipus carnet o similar).

Guia del candidat

Model presentació candidatures