Convocatòria de Vaga 11 de febrer

Benvolgudes famílies,

Dimecres, 11 de febrer, hi ha convocatòria de vaga educativa a Catalunya, convocada oficialment per diversos sindicats.

En el cas de professorat, tenint present que cap treballador té obligació d’informar amb antelació de la seva decisió de fer o no vaga i que pot decidir adherir-se a la vaga aquell mateix dia, us comuniquem que:

L’institut estarà obert amb l’horari habitual i es garanteixen els serveis mínims que dicta la Generalitat. Aquest dia, per tant, no es pot assegurar l’atenció habitual a l’alumnat de l’Institut ni es pot assegurar que es desenvolupin totes les classes amb normalitat.

En el cas de l’alumnat, els grups de 3r d’ESO A, B, C i D, 4t d’ESO A, B, C i D, 1r de batxillerat A i B, 1r GMN A, 2n de GMN A i 2n d’EASE, han informat que exerciran el seu dret a la vaga seguint el protocol del centre. Per tant s’acceptarà com a justificant de falta, el model que tindreu a la vostra disposició a iEduca (apartat enllaços). Cal indicar que no podem garantir que es passi control d’assistència donat que el docent del grup pot estar exercint el seu dret a vaga.

Us recordem que, segons el DECRET 279/2006, de 4 de juliol, sobre drets i deures de l’alumnat i regulació de la convivència en els centres educatius no universitaris de Catalunya, i l’article 7.19 de la Normativa d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC), els alumnes de 3r d’ESO a 2n de Batxillerat i Cicles Formatius poden no assistir al centre, tot i que les absències causades per actes reivindicatius només seran justificades si el pare, mare o tutor/a legal en comunica l’autorització a la direcció del centre.

Més informació sobre el protocol de vagues del centre aquí

Us recomanen que consulteu el web del centre per si hi ha algun canvi.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.

Aprofitem l’ocasió per saludar-vos molt cordialment,

Mònica da Silva

Directora de l’INS Vicenç Plantada