Circular a les famílies

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, volem expressar tot el nostre suport a aquells/es de vosaltres que esteu passant per moments difícils. Sapigueu que el centre estem a total disposició per a ajudar-vos en tot allò que estigui al nostre abast.

A continuació, us detallem aquells aspectes relatius al present i futur immediat que creiem que caldria destacar.

• En aquests moments no hi ha data de tornada als centres. El que sí sabem és que el curs s’acaba el 19 de juny, tant per a l’ESO com pel BATX i Cicles formatius.
  • El Departament d’Educació està treballant de forma coordinada amb l’Ajuntament i els centres educatius per a facilitar la connectivitat a l’alumnat que no en disposi. També s’està procurant que tothom tingui un dispositiu per a poder seguir el curs des de casa.
  • Ara mateix les proves d’accés a la universitat estan fixades pels dies 7, 8 i 9 de juliol. Els tutors/es i la resta de professorat de 2n de batxillerat ja han explicat als alumnes els canvis en el format de cada prova. Durant aquesta setmana rebran informació sobre les recuperacions i exàmens de l’avaluació final ordinària.
  • Pel que fa a la preinscripció i matrícula pel curs vinent, encara no disposem de cap informació definitiva. Ara bé, en relació a la continuïtat del propi alumnat, cada centre farà les consultes a nivell intern.
  • La 3a avaluació serà de caràcter diagnòstic i formatiu i només podrà influir en la qualificació final de manera positiva. Pot ser una bona oportunitat de recuperar els continguts no assolits durant els dos primers trimestres.

Les sortides, viatges i intercanvis queden anul·lats a tots nivells. Estem treballant per a recuperar total o parcialment els imports avançats.
El professorat continua treballant per acompanyar els alumnes en el seu aprenentatge, ajudar-los a organitzar les activitats escolars i a mantenir un bon estat emocional mentre duri aquesta nova situació que ens toca viure. En les tutories es continuarà donant orientació acadèmica i professional, sobretot als alumnes de final d’etapa que s’hauran de preinscriure a altres estudis.

Afegir, en darrer lloc i de manera reiterada, la nostra total disposició per a les famílies i alumnes durant tot aquest procés, ple d’incertesa i de canvi per a tota la gran comunitat educativa que formem.

Desitgem retrobar-vos ben aviat.

Molt cordialment,

1. Familia Pitarch

Hola, moltes gràcies per la informació.

Us volem preguntar si , pel que fa a la preinscripció i matrícula pel curs vinent, ens avisareu quan són els terminis, tan si es queden al centre com si escullen un altre centre.

Us enviem ànims!