Centre Penitenciari Quatre Camins IX Edició del Torneig d’Handbol David Barrufet

El passat dijous 17 de novembre de 2022 de 9 h a 14 h els alumnes de 2n EASE van participar en la IX Edició del Torneig d’Handbol David Barrufet de Centres Penitenciaris. El torneig va tenir lloc al Poliesportiu del Centre Penitenciari Quatre Camins de Granollers.

Els alumnes van gaudir d’una jornada lúdica, esportiva que representa una gran experiència amb relació a la seva assignatura d’Activitats Físiques i Esportives per a la inclusió social.