CAFEMN INICIA ELS GUIATGES DE CLIENTS A CAVALL

Els alumnes de CAFEMN han començat, dins l’últim trimestre de curs, els guiatges de clients a cavall. Les pràctiques es realitzen a l’hípica de Can Taió, al municipi de Santa Perpètua de la Moguda.

Les activitats consisteixen en que els propis alumnes simulen ser guies a cavall i realitzen un itinerari pel medi natural conduint clients ficticis. Ells són els que donen les ordres en tot moment, els que realitzen correccions tècniques, els que donen informacions de punts d’interès, els que decideixen l’ordre dels cavalls, és a dir, realitzen totalment la conducció del grup.

Aquestes últimes pràctiques tenen com a objectiu valorar si els alumnes demostren  capacitat per conduir un grup de clients a cavall. Es valora, principalment, la seva capacitat tècnica amb el cavall, la seva capacitat amb el maneig de l’animal, la seva capacitat comunicativa, la seva capacitat de dinamització d’un grup, la seva capacitat de resolució de problemes i la seva capacitat de conduir un grup a cavall en el medi natural.

Javi Molina