CAFEMN FA CIM A SANT JERONI (1236m), A L’EMBLEMÀTICA MUNTANYA DE MONTSERRAT

Els alumnes de CAFEMN van realitzar la primera sortida pràctica del curs al massís de Montserrat, ubicat a les comarques del Bages, Anoia i Baix Llobregat.

Aquí van poder vivenciar com es fa el guiatge d’un grup i com es progressa per diferents terrenys. Un altre dels objectius era posar-se a prova per tal de saber la condició física de cada alumne.

La sortida va començar a la població de Monistrol de Montserrat (161m) i resseguint diversos senders GR i PR es va arribar al  Monestir de Montserrat (720m). Des d’aquí, el grup es va enfilar per diferents terrenys fins conquerir el cim més alt de la màgica muntanya, Sant Jeroni (1236m)

Vam poder comprovar el tipus de roca que hi és present a la muntanya, com es va formar Montserrat, el tipus de vegetació existent, els equipaments esportius i per què és tan visitada aquesta zona.

Un total de 6 hores d’activitat i 1075m de desnivell van posar a prova els nous alumnes.

Sant Jeroni és nostre