Benvinguda al Curs 2020/2021

Benvolgudes famílies,

Us donem a totes la benvinguda al curs 2020/2021. Estem a punt de començar el curs escolar més complex dels que hem viscut fins ara, tots els professionals del centre farem tot el possible per garantir i protegir el dret a una educació de qualitat per al nostre alumnat.

Les condicions de partida són ben diferents que cursos anteriors, per aquest motiu no podem dur a terme les reunions d’inici de curs tal i com es venien fent fins ara. Estem treballant per poder retrobar-nos amb les famílies de la millor manera possible garantint les mesures de seguretat establertes.

Per aquest motiu us demanem paciència i abans del dia 10 de setembre comunicarem com es realitzaran aquestes trobades “família-tutor”. Així mateix també publicarem les instruccions per l’arribada al centre dels nostres alumnes el dia 14 de setembre.

Rebeu una salutació molt cordial

Equip directiu