ATENCIÓ: INCIDÈNCIA EN EL LLISTAT DE BAREM PROVISIONAL ESO

NOTA DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ:

“S’ha detectat una incidència en el llistat de barem provisional que fa que alguns alumnes que tenen la sol·licitud validada no surtin en aquest quan coincideix que hi ha un altre alumne, que té el mateix codi anonimitzat de sol·licitud, que ha demanat en mateix ensenyament i nivell.

La consulta dels resultats a través del web Estudiar a Catalunya funciona correctament i surten les dades de totes les sol·licituds validades.

Estem treballant per resoldre la incidència al més aviat possible. Avisarem amb una noticia a l’aplicació quan els llistats es generin correctament

Disculpeu les molèsties i moltes gràcies per la vostra col·laboració”

Tan aviat com estigui resolta la incidència tornarem a publicar el llistat amb el barem provisional.