Aprenem la Física de Newton a partir de les atraccions de Tibidabo

El Dimarts 30 d´Abril l´alumnat de 1r de batxillerat cientific-tecnològic va visitar el Parc d´atraccions de Tibidabo per conèixer els principis físics de les seves atraccions. Els alumnes van poder esbrinar el perquè dels moviments de vaivé bruscos (Hurakan), les pujades i baixades amb acceleració analitzant les transformacions d´energia (Muntanya russa) o el moviment de rotació a gran velocitat (Diavolo) a més de 5 metres d´alçada.

Els alumnes van analitzar cada atracció de manera teòrica i després van pujar per experimentar per si mateixos els moviments i intercanvis d’energia que es produeixen.

Ismael Ramos