ACTIVITAT SERVEI APRENENTATGE AMB L’INS PIC del VENT de CALDES de MONTBUI

Durant el mes de febrer d’aquest any, l’institut PIC del VENT, de la localitat de Caldes de Montbui, es va posar en contacte per sol·licitar-nos la nostra col·laboració en la dinamització d’una jornada en bicicleta de muntanya per alumnes de 2n ESO.
La proposta es va traslladar als alumnes lesionats que realitzen el crèdit de BTT i van respondre afirmativament en la seva programació i execució.
L’activitat era complexa: realitzar primer el guiatge de 63 alumnes en bicicleta des del seu institut fins el Parc de l’Hostal del Fum, ubicat al municipi de Palau Solità i Plegamans, i posteriorment organitzar una gran gimcana amb activitats relacionades amb el medi natural; finalment tornar els alumnes de nou al seu centre.
El passat 23 de març es va dur a terme l’activitat. Tot va sortir segons la programació inicial: primer el guiatge en bicicleta de 47 alumnes fins el Parc de l’Hostal del Fum; segon una gran gimcana amb proves relacionades amb el medi natural: circuits d’habilitat en BTT, cursa de orientació en BTT, jocs de dinamització a peu i en BTT, geocaching, tir amb arc, taller de mecànica bàsica…; i per últim retorn dels alumnes al centre.
Una jornada plena d’experiències positives ja que no vam tenir cap imprevist, a part d’un parell de punxades sense més importància.
Seguidament us deixem un vídeo de l’activitat.

Javi Molina