2n de Batxillerat a la UAB

La universitat és un dels somnis de molts dels alumnes que fan 2n de Batxillerat. El dimecres dia 1 de febrer, alguns dels nostres alumnes van veure els seus somnis una mica més d’aprop. La jornada de portes obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona va possibilitar que els alumnes tinguessin una idea una mica més clara de com són els estudis als que aspiren. Uns van anar a Ciències, d’altres a Lletres, d’altres a Educació, uns quants a comunicació…La majoria va gaudir de l’experiència i van acabar el dia amb molta il·lusió.