1ª Sessió de formació a les famílies del projecte #aquiproubullyng. Bullyng: Tipologies i estratègies de prevenció

El passat Dimarts 27 de Novembre es va iniciar la formació a les famílies sobre l´assetjament escolar. Aquesta formació està emmarcada dintre del projecte pioner #aquiproubullying que té com a objectiu prevenir, detectar i aturar el bullying. Dintre d´aquest projecte s´estan fent diferents accions per sensibilitzar i formar a tota la comunitat educativa sobre l´assetjament escolar.

La sessió va ser dirigida per tres alumnes mediadores de 4t ESO (Paula, Lourdes i Laura) que van explicar els tipus d´assetjament, que podem fer per evitar-ho i les mesures que prenem com a centre.

Ismael Ramos