INFORMACIONS DIADA DE SANT JORDI

Benvolgudes famílies,

El proper dilluns 24 d’abril celebrarem la diada de Sant Jordi. La celebració comportarà un canvi en les activitats d’aula i també en el horaris d’entrada i de sortida.

Els alumnes de 1r a 4t d’ESO entraran a les 9:00h i  sortiran a les 13:30h.

Els alumnes de batxillerat entraran a les 8:00h i sortiran a les 14:30h.

En el primer tram del matí, de 9 a 11, els alumnes de 1r i 4t d’ESO faran activitats al centre, els alumnes de 2n d’ESO sortiran a recitar poemes pels carrers de Mollet (teniu més informació en aquest article) i els alumnes de 3r d’ESO faran una gimcana literària pels carrers de Mollet.

Durant el segon tram del matí, de 11.30 a 13.30, assistiran a la sala d’actes a l’acte de lliurament de premis literaris de Sant Jordi.

Cordialment,

Equip directiu