INFORMACIÓ RELATIVA A LA CONVOCATÒRIA DE VAGA DEL DIA 8 DE NOVEMBRE

Benvolgudes famílies,

El proper dimecres 8 de novembre de 2017 hi ha convocatòria de vaga de professorat i alumnat a Catalunya, convocada oficialment pels sindicats corresponents.

La majoria de grups d’alumnes ens han comunicat la seva intenció d’adherir-se a la convocatòria. Us recordem que, segons el DECRET 279/2006, de 4 de juliol, sobre drets i deures de l’alumnat i regulació de la convivència en els centres educatius no universitaris de Catalunya, i l’article 7.19 de la Normativa d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC), els alumnes de 3r d’ESO a 2n de Batxillerat i Cicles Formatius poden no assistir al centre, tot i que les absències causades per actes reivindicatius només seran justificades si el pare, mare o tutor/a legal en comunica l’autorització a la direcció del centre.

En la tasca educativa que ens correspon a famílies i centre, entenem que aquesta situació és una bona oportunitat per reflexionar amb el vostre fill/a sobre el contingut de les reivindicacions i la transcendència del dret a vaga.

En el cas de professorat, tenint present que cap treballador té obligació d’informar amb antelació de la seva decisió de fer o no vaga i que pot decidir adherir-se a la vaga aquell mateix dia, us comuniquem que:

L’institut estarà obert amb l’horari habitual i es garanteixen els serveis mínims que dicta la Generalitat (1 persona de l’equip directiu). Aquest dia, per tant, no es pot assegurar l’atenció habitual a l’alumnat de l’Institut ni es pot assegurar que es desenvolupin totes les classes amb normalitat.

Us recomanen que consulteu el web del centre per si hi ha algun canvi.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.

Aprofitem l’ocasió per saludar-vos molt cordialment,

Mònica da Silva

Directora de l’INS Vicenç Plantada