Els alumnes del S.Comunitari de “La joguina nova…” visitant les instal.lacions de la Creu Roja

Els alumnes del Servei Comunitari  de “La joguina educativa ,nova, no sexista i no bèl·lica” de l’Institut Vicenç Plantada han arribat al punt final del projecte visitant les instal·lacions de la Creu Roja de Mollet del Vallès el divendres 20 de desembre.

La Creu Roja ha aconseguit el seu objectiu de poder aconseguir joguines noves per a 400 famílies desfavorides de Mollet i els alumnes se senten molt contents d’haver pogut col·laborar en aquesta Campanya de recollida.

Per tant, ara queda el moment més dolç: l’arribada de Papá Noel i els Reis a casa portant els regals més desitjats pel petits, tal com ens indica la Carme i la Patrícia, membres de la Creu Roja de Mollet.