Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

El passat 25 de Novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, al centre es van dur a terme diferents activitats per reivindicar aquest dia.

A les 12h vam fer un minut de silenci, i a continuació vam escoltar el manifest de les veus de diferents alumnes del centre.

Durant els dies previs, vam treballar el tema i vam elaborar unes pancartes digitals reivindicatives, a més de crear uns preciosos murals als passadissos.

Per últim, també vam participar en els actes organitzats per l’Ajuntament de Mollet.