VISITA DE L’AUTOR ROC CASAGRAN

El passat dilluns 9 de maig, els alumnes de 2n d’ESO van tenir el privilegi de rebre la visita d’en Roc Casagran, autor del llibre ”Ara que estem junts”, emmarcada dins el programa ”Autors a les aules” del CRP.
Casagran els ha explicat els motius pels quals és important recordar la nostra pròpia memòria històrica, i sobretot, ensenyar-la a les futures generacions perquè mai s’oblidi el que es va viure. En aquest cas, durant la guerra civil i el camp de concentració d’Argelers.
L’escriptor defensa que l’escriptura és el que ens fa no morir, i deixar una font de cultura i d’aprenentatge pels que venen en un futur.
Els alumnes, que havien treballat el tema prèviament a classe de llengua catalana, s’han interessat molt per tot el que els exposava, i han fet preguntes d’allò més interessants.
En definitiva, una jornada molt distesa i enriquidora, que ha servit per acabar de fer cloenda de la lectura, així com per posar sobre la taula les crisis politicosocials més actuals.