Alumnes del Plantada al Picalletres radiofònic

Aquesta setmana s’ha emès el clàssic Picalletres que enfrontava una selecció d’alumnes del nostre centre amb alumnes de segon d’ESO d’un institut de Sabadell. La Mar, l’Abril i el David, també alumnes de segon, van fer un molt bon paper a l’edició d’enguany.

Però després de la magnífica arrencada dels de Sabadell a la prova de lletrejar paraules curtes, va ser impossible assolir l’avantatge. Tot i això, ha estat una experiència positiva, una estona de nervis i tensió acompanyada de rialles i una immillorable manera de reforçar el coneixement de la nostra llengua. Cal agrair el suport de Radio Mollet en aquesta iniciativa i felicitar els tres participants. Fins l’any vinent!