Xerrada Batxillerat Internacional

Fa uns dies vam fer a l’institut  una xerrada informativa sobre United World Colleges i el Batxillerat Internacional.

Si voleu més informació, podeu també assistir a una sessió informativa que es celebra a Barcelona el proper dissabte dia 22. cartell

United World Colleges és una organització que promou  la pau i la convivència a través de l’educació internacional. És una xarxa que aplega a quinze col·legis d’arreu del món (Índia, Itàlia, Canadà, Hong Kong…). A cadascun d’aquests centres conviuen uns 200 alumnes de més de 70 nacionalitats. El dia es dia, en aquest context, es converteix en una experiència molt engrescadora i enriquidora que reforça els valors de la tolerància, la diversitat i el diàleg.

Durant dos anys els alumnes estudien en anglès el Batxillerat Internacional, que és un prestigiós Batxillerat d’excel·lència que multiplica les opcions i oportunitats de futur dels alumnes que l’obtenen.

A UWC també es valoren molt altres activitats de caràcter no acadèmic. Per potenciar la creativitat, la solidaritat i la curiositat, tenen molta importància les accions de servei a la comunitat, les artístiques i les culturals.

Qui vulgui viure aquesta experiència única, ha de passar per un procés de selecció que duu a terme el Comité Espanyol de UWC per obtenir alguna de les places i beques. S’han d’enviar les inscripcions abans del 21 de novembre.

Ànims i sort!

Eva Luchena (antiga alumna del col·legi de l’Índia i actual professora al VP).