Viatge de fi de curs 4t d’ESO (5è dia)

Després de 5 dies visitant Navarra, Astúries i Cantàbria, els alumnes de 4t d’ESO tornen cap a Mollet del Vallès. Abans, però, han passat pel País Basc i han aprofitat el matí i el migdia a Bilbao. Allà, han pogut menjar pinxos, visitar el museu Guggenheim i realitzar un tour a San Mamés, l’estadi de futbol de l’Athletic Club de Bilbao.

Els professors que hem viatjat estem molt orgullosos de tot l’alumnat, tant pel seu comportament com per la seva disposició. Sens dubte, hem gaudit tots plegats i guardem aquest viatge com un gran record per finalitzar l’etapa educativa de secundària.