Viatge de fi de curs 4t d’ESO (3r dia)

L’alumnat de 4t d’ESO ha viscut un dia emocionant. Pel matí, han tingut l’oportunitat de participar en una activitat molt especial: classes de surf. Amb la brisa marina i les ones de l’oceà com a teló de fons, han après les tècniques bàsiques d’aquest esport aquàtic tan apassionant. Han passat un matí ple d’energia i diversió treballant l’equilibri i la coordinació.

Després de dinar al càmping, han visitat la ciutat de Santander, amb el seu encant costaner i una varietat d’atractius turístics. Algunes persones han explorat els carrers empedrats i han gaudit de la cultura i l’ambient animat de la ciutat passejant pel centre i els seus carrers comercials.

D’altra banda, un responsable del club de futbol Racing de Santander ha convidat els alumnes a visitar l’estadi i la llotja d’honor. Aquesta oportunitat única ha permès que entrin en els racons més exclusius de l’estadi, descobrint la història i la passió que envolta el món del futbol. Per afegitó, el club ha regalat una samarreta a l’institut com a record del viatge.