Una alumna de l’institut rep una beca de la Cambridge School

El dijous 7 de juny 18 joves de tota la comarca van rebre a l’acte oficial de lliurament celebrat al GRA Jove de Granollers les beques anuals d’anglès Cambridge School per al curs 18-19. Aquests alumnes de 4t d’ESO, que van comptar amb la presència de familiars, professors dels instituts, Cambridge School i personalitats dels diferents ajuntaments, han estat triats un de cada institut de les 9 poblacions del Vallès Oriental on Cambridge School té escoles d’idiomes. Del Vicenç Plantada, l’alumna seleccionada ha estat la Ikram Belfaqyh, que ben segur, amb el seu entusiasme i dedicació, aprofitarà aquesta beca al màxim. Agraïm infinitament aquesta extraordinària iniciativa a Cambridge School.

Flor Granado