Tenim a 14 alumnes estudiant a l’estranger!

Dintre del programa d’intercanvis per realitzar estudis a l’estranger que promou el nostre centre, 14 dels nostres alumnes han marxat en aquests dies a fer una estada llarga a l’estranger.

Els primers en marxar van ser la Lara Ramon, el Sergi Megías, l’Elena Moreno, la Minerva Torrecillas i la Maria Izcara, tots cinc de 1r de Batxillerat. Aquests alumnes han marxat a fer una estada d’un mes al Lycée Victor et Hélène Basch, de la ciutat de Rennes, a la Bretanya Francesa. L’objectiu de la seva estada, a banda d’estudiar en un centre estranger, és de començar a fer les investigacions pel seu Treball de Recerca, ja que al ser estudiants del projecte Batxibac, l’han de fer en llengua francesa.

La Belén Irigoyen i el Marc Riera, tots dos de 4t d’ESO, van marxar el dissabte 14 a estudiar durant 3 mesos al Quebec (Canadà), dintre del programa d’intercanvis Catalunya-Quebec que promou el Departament d’Ensenyament. Per a ells és la segona part de l’intercanvi, ja que els quebequesos van estudiar al nostre centre durant el 1r trimestre.

Finalment, els últims en marxar han sigut la Natàlia Díaz, la Clàudia Mercadé, la Sara Molina, la Marina Raga, la Laura Guiberteau, la Laura Rodríguez i la Kenia Menasalvas, totes de 4t d’ESO. Aquestes alumnes han marxat a estudiar durant 9 setmanes al Lycée Salvador Allende, a Hérouville-Saint-Clair, una ciutat situada al costat de Caen, a la regió de Normandia, a França. Per a elles és la primera part de l’intercanvi, ja que al 3r trimestre vindran els seus corresponents francesos a estudiar al nostre centre.

Els desitgem a tots la millor de les aventures, que n’aprenguin molt i que gaudeixin de l’experiència!

alumnes-rennes img_7219web img_7222