Soyez les bienvenus! – Intercanvi de Normandia 4t d’ESO

El diumenge van arribar a l’aeroport del Prat els 7 alumnes francesos del Lycée Salvador Allende de la localitat normanda d’Hérouville-Saint-Claire, a França. Comença així la segona part de l’intercanvi dels alumnes de 4t d’ESO a Normandia. Aquest grup d’un noi i de sis noies estarà amb nosaltres fins al 17 de maig. Esperem que gaudeixin de l’experiència i que entre tots fem que sigui tan enriquidora com sigui possible.

Les famílies i l’alumnat del nostre centre han fet tots els preparatius per acollir a aquest grup de normands en les millors condicions a casa seva, per tal que es puguin sentir en família i tenir una experiència tan bona com els nostres alumnes l’han tingut França. Esperem que aquesta aventura marqui les seves vides positivament.