Sortida al cinema

La setmana passada els alumnes de 4t d’ESO van realitzar una sortida als cinemes Girona per gaudir de la pel·lícula anglesa Pride (Orgull) en versió original. L’objectiu d’aquesta activitat és participar en horari escolar d’una experiència normalment reservada als adults que volen millorar la comprensió oral de l’anglès, a la vegada que es tracta un tema d’interès educatiu i humà. Els alumnes de 1r de batxillerat ja havien realitzat la mateixa sortida per veure Enigma (Desxifrant Enigma) a finals d’octubre i l’experiència ha estat molt positiva i enriquidora en tots dos casos.

Sortida Cinema