Sortida al CaixaFòrum de 4t d’ESO

El passat dia 5 de febrer, els i les alumnes que cursem l’optativa de música de 4t d’ESO vam anar al CaixaFòrum de Barcelona. Allà vam poder viure un concert en realitat virtual, en el qual vam descobrir el Bolero de M. Ravel. Va ser tota una experiència poder sentir que formàvem part de l’orquestra, ja que amb l’ajuda d’unes ulleres i una gravació feta a 360º, vam poder viure i veure els instruments de molt a prop.

A més a més, vam assistir a un espectacle de musical que ens va portar a fer un viatge per la història contemporània del musical americà. Vam poder escoltar algunes de les cançons més icòniques i conegudes, totes enllaçades dins d’un relat en el qual 4 joves es preparen pel seu futur dins del món de l’art.

Finalment, encara ens va sobrar temps per visitar una de les exposicions que ofereix en aquest moment el CaixaFòrum, anomenada Top Secret, la qual ens mostra materials i tècniques d’espionatge dins del cinema.

Va ser una sortida molt amena i entretinguda, de la qual ens emportem un molt bon record.