Presentació del blog “Els nostres mestres”

EL proper dimecres, 5 de juny, a les 18h, l’Ajuntament celebrarà l’acte de presentació de la 6a edició del blog “Els nostres mestres. La memòria de la nostra ciutat” al Lledoner.

Es tracta d’un projecte per recuperar i posar en valor la memòria històrica de la gent gran i establir espais de relació entre generacions que permetin la construcció d’una societat més justa, integrada i solidària.

L’edició d’enguany porta per títol “L’educació a Mollet. Quan anàvem a l’escola”. Els alumnes de 4t d’ESO de les optatives de ACTIC, Literatura i Cinema i Ràdio han estat protagonistes juntament amb els mestres d’aquesta edició. Per tots ells ha estat una experiència molt positiva. El resultat de la seva feina i tot el seu procés el podeu veure en l blog “Els nostres mestres“.

A més, si us ve de gust, podeu venir el dia 5 de juny a les 6 a veure la presentació del blog.