Menaechmi. Els alumnes de Llatí van a veure una comèdia de Plaute. XXV Festival Juvenil de Teatre Grecollatí

Els alumnes de Llatí de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat han anat a veure “Gemelos” al Teatre Joventut de l’Hospitalet de Llobregat, en el marc del XXV Festival Juvenil de Teatre Grecollatí. La representació de la cèlebre comèdia de Plaute ha estat a càrrec del grup Komos de l’IES Districte Marítim de València.

Es tracta d’una comèdia d’embolic a l’entorn de les confusions que genera el fet que dos germans bessons coincideixin sense saber-ho a la mateixa ciutat. Les circumstàncies dels Menecmes (sí, tots dos es diuen igual!) s’entrecreuen, i això dona lloc a situacions de gran hilaritat. La versió del grup Komos, molt actualitzada, ofereix referències contemporànies que han estat molt del gust de l’alumnat i els han fet més propera aquesta obra de la Roma clàssica.

Gaudeamus! Plaudite!