Exposició dels alumnes de 4t d’ESO pel 25N

Amb motiu de la commemoració del dia en contra de la violència masclista, els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa de Visual i Plàstica (Taller d’ART) han participat en una instal·lació al passadís de l’institut.

Aquesta creació anomena els feminicidis de dones, fills i filles d’aquest any fins a l’octubre del 2022. Totes aquestes dones, més de 40, assassinades a mans de les seves parelles o exparelles dins del territori espanyol, han estat representades amb un parell de sabates liles i un cartell on hi ha una mínima informació de cada víctima. Amb aquesta creació les alumnes, els alumnes i la resta de comunitat educativa com a públic, pot arribar a diferents conclusions i prendre consciència davant d’aquesta greu problemàtica social que patim encara en l’actualitat.

No et quedaràs indiferent!