Els alumnes de 4t A visiten el mNatec

Dimarts passat, 12 de desembre, els alumnes de 4t A acompanyats per en David García i l’Albert Assens van visitar les instal·lacions del Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.
L’activitat va consistir en una visita guiada en una de les exposicions permanents dins del taller “la vida de l’obrer”. Durant l’explicació vàrem poder veure les condicions de vida i treball dels obrers en la indústria tèxtil i com es desenvolupava tot el procés de producció a partir de la llana.
Tot seguit els alumnes van realitzar dues activitats en grup, la primera esbrinar quin personatge havien de representar a partir d’una bossa plena de pistes, i la segona jugar al “joc de l’obrer i l’obrera”, un joc de l’oca adaptat amb preguntes referents a la vista de l’exposició.
Una vegada finalitzada tota l’activitat guiada el grup va poder disposar d’una estona lliure per visitar la resta d’exposicions permanents que hi ha al museu.

Albert Assens