Els nostres alumnes marxen d’intercanvi al Quebec i a Normandia

Els nostres alumnes de 4ESO ja han arribat als seus destins d’intercanvi, els uns cap a Normandia i els altres cap al Quebec.
Els alumnes que aniran a estudiar al Lycée Salvador Allende de Normandia són la Carla Cabras, la Patricia Pascual, l’Emma Sanz, la Paula García, la Neus Heras, la Lucia Camús, l’Ona Aranda, la Clàudia Bachs, el Marcel Donat, la Inés Fernández, la Carla Molist, la Paula Calvo i la Gemma Ramon.
Les dues alumnes que estudiaran a l’Ecole La Courvilloise de Quebec són la Marina Acosta i la Lucia Tornero.
Allà s’hi passaran pràcticament tot el 2n trimestre. Els desitgem el millor en aquesta experiència!!!

Podeu seguir les seves experiències als seus blogs.