Els alumnes del Quebec visiten Ràdio Mollet

Aquest dimarts, 7 de novembre, el Ludo i el Zack, els dos alumnes del Quebec que han vingut d’intercanvi, han estat a la Ràdio Mollet acompanyats de les seves parelles d’intercanvi, per tal d’explicar la seva experiència amb nosaltres. Aquest divendres és el seu últim dia al nostre institut, ja que el proper cap de setmana ja marxen cap al Quebec.

Podeu escoltar l’entrevista a la ràdio al següent enllaç:

Després la venir Vallès Visió a l’institut i tant ells com el Pau i l’Alejandro van explicar les seves experiències. Al gener serà el torn del Pau i de l’Alejandro de marxar al Quebec. Aquí teniu la notícia a Vallès Visió (minut 17):