Els alumnes de Ràdio s’estrenen en antena

Tres, dos, u, sintonia.
Així va començar el programa que el passat dijous dia 25 d’octubre van gravar els alumnes de l’optativa de ràdio a les instal·lacions de Ràdio Mollet. Gràcies al conveni de col·laboració existent, els alumnes de l’optativa passaran pels micròfons de l’emissora de manera regular durant aquest curs per convertir-se, temporalment, en els reporters locals de la ciutat.
Després de les bones sensacions, tornem a carregar les piles per preparar el proper espai del programa.
Si en voleu escoltar el fragment, haureu d’estar atents: s’emet demà dimecres dia 31 d’octubre a partir de les 10 del matí per Ràdio Mollet, dins el programa magazine “Posa’t les Piles” d’Emma Balea al dial 96.3.

Podeu consultar el podcast del programa en aquest enllaç: http://www.radiomollet.com/#!/programs/posalespiles/radiomollet_podcast_10120