Els alumnes de 4t participen a Ràdio Mollet

Els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de ràdio s’estrenen davant dels micròfons de Ràdio Mollet col·laborant en el programa magazine “Posa’t les Piles”.

De nou, el conveni entre Ràdio Mollet i els instituts de la localitat faciliten que els alumnes de secundària s’apropin al món de la ràdio. Aquest mes, dos grups de l’Optativa de Ràdio de l’Institut han participat al programa.

El primer grup de l’optativa ja va visitar els estudis el passat dia 9 d’octubre, i avui li ha tocat el torn al segon grup. Superats els nervis dels primers moments davant dels micròfons, els alumnes han gaudit de l’experiència i ja treballen en els propers programes. L’un apareixerà per antena el proper dia 22 de Novembre entre les 9 i les 10:30, i l’altre el penjarem a la pàgina web del centre per tal que el pugueu escoltar.

Podeu escoltar els dos primers programes aquí:

Programa Grup A:
Fàtima Afkir, Ikram Belfaqyh, Sanae Bouchrite, Víctor Cantero, Lídia Córdoba, Safae El Jaidi, Ivan Gómez, Nadia López, Míriam López, Judith Lucas, Daniel Polo, Alex Rodríguez i Eva Sánchez. Conduït per Oliver Martínez

RàdioMollet Posa’t les piles

Programa Grup B:
Álex Anchuela, Adrián Aranda, Rocío Jerez, Antonio Jiménez, Gisela Mayans, Patrícia Rejano, Jose María Ros, Carla Sánchez i Claudia Sassano. Conduït per Valentina Maldonado i Esther Ramírez.

ProgramaGrupB

Ester Peretó i Marina Roman