Beques Cambridge School 2021

El passat dijous 3 de juny Cambridge School va celebrar l’acte oficial de lliurament de beques Cambridge d’anglès per al curs 21-22 al Parc Municipal Torras Villà de Granollers. L’acte va comptar amb la presència de representants dels 21 instituts implicats, dels 22 alumnes premiats, i de l’alcalde de Granollers i altres personalitats de la comarca. Amb motiu del 5è aniversari de Cambridge School, la gran novetat d’aquest any ha estat el fet que dues alumnes del Vicenç Plantada, l’Alejandra Martín i l’Andrea Millán, han obtingut la beca per cursar un curs sencer a Cambridge School Mollet amb totes les despeses incloses, ja que hem estat el centre amb més participació.

Dues beques millor que una! Enhorabona, noies!