Arribada dels nostres alumnes a Quebec i a Normandia

En total 7 alumnes del nostre institut passaran pràcticament tot el segon trimestre estudiant a l’estranger. Els alumnes que participen aquest any a l’intercanvi de Normandia són la Judith Ruíz, l’Alba Romero, l’Adriana Turrado, la Nerea Fuentes i l’Óscar López. I els alumnes que inauguren l’intercanvi al Quebec, organitzat per primer any pel nostre centre, són el Pau Segovia i l’Alejandro Soto, que han anat acompanyats pels Caps de Departament d’Anglès i Francès, la Flor Granado i el Carles López.

Esperem que tots tinguin una bona estada a casa dels seus corresponents, que aprenguin molt de francès i que sobretot tinguin una experiència de vida inoblidable.

Bonne chance à tous!

Carles López