Xerrada AFS

Avui a l’institut s’ha fet una xerrada sobre una associació que organitza intercanvis per alumnes de secundària de tot el món. Ha estat molt interessant. Hi han assistit els alumnes Columbus de 3r i 4t d’ESO. La xerrada l’han dut a terme tres voluntaris de l’associació: la Jeanette (mare d’una alumna que va anar a fer 4t d’ESO als Estats Units) i els pares de la Noa, que ara fa 1r de Batxillerat al nostre institut i que el curs passat el va fer a la República Txeca. També la Noa ha vingut una estona a explicar-nos i recomanar la seva experiència.
Per ampliar informació, els voluntaris ens han convidat a anar a la xerrada que es farà el dissabte 18 a Barcelona, adreçada a alumnes i famílies. Per informació general, també podeu accedir a la web de l’associació.
A veure món!