UNA ALUMNA DEL PLANTADA PARTICIPA AL CONCURS PROTAGONISTA JOVE

El dijous 9 de juny l’alumna del nostre centre Gisela Garcia Sevilla de 3r A d’ESO va rebre un diploma acreditatiu per haver participat al concurs Protagonista jove.

Aquest concurs consisteix en llegir els quatre llibres escollits per un comitè d’experts pel cicle que correspongui a l’alumne, fer-ne una crítica oral i votar el predilecte.

El dia del lliurament de premis als editors dels dos llibres guanyadors – el més votat dels quatre proposats pels alumnes del primer cicle, per una banda, i l’elegit entre els oferts  per al segon cicle, per l’altra – també es reparteix un diploma acreditatiu a tots i cadascun dels participants de centres d’arreu de Catalunya que hi han participat i es presenten els llibres seleccionats per a l’edició següent, el curs 2017-2018.

El més entranyable de l’acte – que enguany es va celebrar a la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona – és l’ambient de complicitat, companyonia i bon rotllo que s’estableix entre tots els assistents; concurrents que comparteixen l’afició per la lectura.