Sortida tutoria 3r d’ESO

Dimecres 2 de novembre els alumnes de 3r ESO del Vicenç Plantada vam anar a passar un matí molt agradable al Parc Hostal del Fum de Palau de Plegamans. Vam sortir de l’institut tot caminant fins al Parc. Allà els alumnes de dinamització ens van preparar una sèrie de jocs per fer en equip. Prèviament havíem fet grups de 8 o 10 persones entre tots els alumnes de 3r.
Els jocs que van preparar els companys eren: carrera de sacs, tibar la corda, carrera d’obstacles, fes una cançó…
La Rosa Cívit, professora de dinamització, era l’encarregada de marcar el temps en el que havien de canviar de joc. Cada 15 minuts havien de rotar. Vam riure molt però vam acabar bastant cansats. Finalment, cap a la 13h vam tornar a l’institut caminant.
Per acabar, volem agrair a Rosa Cívit la seva implicació a l’hora d’organitzar l’activitat. Sense la seva feina hauria estat impossible dur-la a terme.

Gràcies Rosa!!