Més enllà del que hi veus

Aquest dijous 7 de març alumnes de 3r ESO van visitar el museu Cosmocaixa i van realitzar dos tallers: Reaccions químiques i Micràrium on van poder observar minerals, meteorits i éssers vius als microscopis i lupes del Museu. Tanmateix, van poder fer alguns experiments de química com a introducció a la matèria que faran al 3r trimestre. Us deixem una mostra fotogràfica de com van gaudir els nostres alumnes de l’experiència de poder fer aquests tallers. Ben segur que entre els nostres alumnes hi haurà futurs científics que continuaran la feina que van començar uns altres.